هلدینگ «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» در سال 1377 توسط علیرضا بوستانی تاسیس شد. از اهداف بلندمدت این هلدینگ میتوان به افزايش مقبوليت و محبوبيت برند تبرک جهت دستيابی به بازارها، توسعه كمی و كيفی محصولات گروه، افزايش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی و نیز گسترش، توسعه و تقويت زنجيره تامين كالاها و محصولات اشاره کرد. مختصات برند تبرک را میتوان در 4 حوزه رهبری بازار، ثبات و پایداری، توسعه سرمایهگذاری و تقویت برند ترسیم کرد. پاسخگویی به مسوولیتهای اجتماعی و زیست محیطی، بهبود ساختارهای عملیاتی و مالی جهت توسعه كمی و كیفی محصولات، بهروزرسانی زنجیرههای تامین كالاها و محصولات و بازاریابی از طریق افزایش سهم بازار با تمركز بر شناساندن و نفوذ برند تبرک از استراتژیهای «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» است.